
📱 اینستاگرام بهتازگی از اپلیکیشن جدید خود با نام Edits رونمایی کرده است که قرار است به رقابت با اپلیکیشن محبوب CapCut بپردازد. این حرکت اینستاگرام به دنبال جذب بیشتر کاربران و افزایش رقابت در بازار ویرایش ویدیو است.
🔸 آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، خبر از عرضه اپلیکیشن Edits داد و اعلام کرد که کاربران سیستمعامل iOS از هماکنون میتوانند این اپلیکیشن را از اپاستور پیشخرید کنند.
🔸 زمانبندی جالب اینستاگرام در معرفی Edits بیتردید نشاندهنده هدفی خاص است. از آنجا که CapCut متعلق به بایتدنس، شرکت مادر تیکتاک است، پس از ممنوعیت تیکتاک در آمریکا، دیگر اپلیکیشنهای متعلق به این شرکت از جمله CapCut از دسترس کاربران آمریکایی خارج شدهاند. حالا اینستاگرام با انتشار اپ Edits قصد دارد تا بهطور ویژه کاربران CapCut را که از دسترسی به آن محروم شدهاند، جذب کند.
🔸 با توجه به روند جدید در دنیای ویرایش ویدیو، انتظار میرود اپلیکیشن Edits با امکانات جدید و قابلیتهای پیشرفته، بتواند گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید و سهم بزرگی از بازار ویرایش ویدیو را در دست گیرد.
این تحولات در دنیای دیجیتال، نشاندهنده تلاش اینستاگرام برای رقابت مستقیم با سایر اپلیکیشنهای موفق در حوزه ویرایش ویدیو است و به نظر میرسد این اپلیکیشن جدید میتواند تغییرات زیادی را در نحوه ویرایش و اشتراکگذاری محتوای ویدیویی به همراه داشته باشد.